FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Poradnik dla Xelora Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Cinek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 14:19, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Spelle:


LVL: 1, Hand: osobiście polecam ten czar, zamiast Dark Ray chyba że ktoś chce walić wieksze hity i tylko na prosto to już sami wybierajcie.

LVL 1, Counter: tu są dwie opcje, albo zostawić w spokoju i nie podnosić, albo podnieść na 5 lvl

LVL 1, Slow Down: bardzo dobry czar zżerający tylko 1 ap. Na początku warto podnieść go na 2 lvl, żeby móc zabierać 1-2 ap. Później jak najbardziej wymaxować.

LVL 9, Dark Ray: alternatywa dla Hand. Czar owszem, ma większe obrażenia i jedną kratkę więcej zasięgu, ale ma jedną, bardzo dużą wadę. Można bić tylko po linii.

LVL 13, Teleportation: kolejny czar warty uwagi. Na początku go nie tykamy, lecz używamy (niestety tylko raz w jednej grze). Jeśli bardzo potrzebujemy, podnosimy na 2 lvl, żeby mieć większy zasięg.

LVL 21, Xelor Sandglass: Czar działający tylko po linii, ale: można nim bić przez przeszkody, zabiera AP, na 5 lvlu kosztuje tylko 2 AP (Hand + Xelor Sandglass kombo). Maxujemy.

LVL 26, Temporal Dust: Jedyna obszarówka Xelora. Później maxujemy.

LVL 42, Devotion: Bardzo dobry czar dodający nam oraz osobom stojącym w jednej linii z nami AP (5 lvl +2), działający przez 2 tury, i na 5 lvlu zabierający tylko 2 AP. Maxujemy.

LVL 48, Flight: Czar przesuwający nas o jedno pole. Duża szansa na CF na 1 lvlu. Dwie opcje. Maxujemy lub zostawiamy w spokoju. Lecz polecam zostawić, mamy na co wydawać SP.

LVL 60, Blinding Protection: Cudowny spell. Zmniejsza szansę na stratę AP, oraz odbija obrażenia. Lecz mamy lepszy smile.gif

LVL 70, Mummification: Jeszcze bardziej cudowniejszy spell. Zmniejsza szansę na stratę AP o 100% (!), redukuje obrażenia o 15 + dodatkowo jeszcze redukcja pochodzi od ilości inteligencji (!), dodaje obrażenia (!). Jedyny minus to to, że zabiera 2 MP na jedną ture <-- pff, co to dla nas smile.gif Maxujemy oczywiście.




Wyżej opisane czary są czarami Xelora godnymi uwagi. Resztą nie zawracajcie sobie głowy.


Hammer Skill: Skill, który tez na prawdę warto wymaxować. Na Shice kostuje około 100.000 - 120.000 kamas.



Kolejnośc boostowania:

1-11 - Hand lub Dark Ray
11-21 - Zbieramy na Xelor Sandglass
21-31 - Hammer Skill
31-41 - Zbieramy na Devotion
42-52 - Temporal Dust
52-60 - Slow Down/Teleportation
60-70 - Zbieramy na Mummification
70-80 - Slow Down/Teleportation
80-105 - zbieramy aby wcisnąć na 6 lvl: Hand, Hammer Skill, Slow Down, Xelor Sandglass, Temporal Dust

Dalej sobie poradzicie smile.gif



W co się ubrać?:

1-20 - Young Adventurer Set, kosztuje około 40.000 kamas (można i taniej)
20-38 - Gobbal Set, bardzo dobry set, perf dodaje 100 inteligencji, 145 życia oraz 15% większe obrażenia!
38-xx - Prespic Set. Set, który będzie nam służyć baaardzo długo. Perf dodaje 80 Wisdom + można założyć Harmony (+15 wis, +15 int), Silimelle's wedding ring (+25 wis, koszt około 150.000 kamas).
42 - Zakładamy jako broń Cerberusa.
Później to zakładać Red Scara Set + Fire Kwak mix (jakieś inne walki prócz expienia, np. obrona perca, pvp czy items hunt)



Expienie:

1-11 - Inc
11-26 - Najlepiej poszukajmy nowych kolegów którzy by pomogli wbić ten lvl. Samemu tez można, lecz będzie wolniej (np. gobbale)
26-38 - Polecam boary i prespiki.
42 - mamy już Hammer Skilla na max oraz Devotion (możemy używać 2 razy Cerberusa) i już będziecie wiedzieli co robić wink.gif


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tajny01
Moderator



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lUBLIN

PostWysłany: Sob 16:38, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Średni, szkoła prowadzenia Xelora mało oryginalna Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin